Stressig men bra morgon

Vi försov oss i morse, kl 8.15 slog jag upp mina blå å med ett ryck hoppa jag bokstavligen ur sängen. Båda barnen sov?! kan dom inte ggöra de på helgerna istället??
Iallafall frukosten fick vi snabba oss med, Yrla åt faktiskt riktigt bra, en skål med tiger yougurt med smak av päron. En klar favorit för henne, Noel tycker bäst om den med blåbärssmak.

Noel åt som vanligt havregrynsgröt med en klick sylt.
Jag tog kaffe med grädde, annars e jag död resten av dagen. Inget bråk vart de på morgonen vilket va väldigt skönt.
Yrla klädde på sej nästa allt själv förutom skorna, dom e lite svåra tycker hon då hon ska få över overallen över skorna.
Vi åkte skridskor till dagis. va as halt så de tog nästan 40 min dit. för mej ensam tar de kanske 10 min å när jag har med Y tar de kanske 15-20 min så ni förstår ju.
Men hon va glad å skulle hjälpa ammla (gamla ) mamma att dra noons (noels) vagn.
Jag å Noel somfortfarande har feber å är snorig har mysit i soffan. Skönt att yrla för en gångs skull e frisk. Jag har ont i halsen ( vilken skräll ) å ont i ledserna så kommer väl bli ett helvete resten av veckan.
Men men de återstår att se.

Hade ju tänkt baka bröd å städa å tvätta idag,men min kropp säger faktiskt ifrån så de får bli soffan å film hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Tiger yoghurt är en favorit här med. Så söt bild :)

2012-02-21 @ 17:24:27
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0