Hejsan hej

bara jag vaken, gick upp med martin imorse så vi fick en stund för oss själva, vi skrev matlista å inköpslista så vi ska åka å storhandla idag.
Nu ligger ja i soffan å kollar FB, bloglovin å dricker kaffe.
skönt att få den här egentiden på morgonen må ja säga.

Idag skulle de igentligen va timjan för våran del men eftersomd om inte e fria från ögoninflammationen helt så får de bli en annan dag. Väldigt tråkigt å synd tycker jag!

Igår fick vi spontan besök av morsan och lillebror, dom hade vart i stan så dom svängde förbi här.
Barnen vart än nöjda ja lova :)
Sen tog jag och Yrla oss ett kvällsbadå hade mystid, de behövdes. Vart mycket gnäll från alla håll å kanter från alla här ivåran familj nu när sjukdommarna har avlöst varandra, så skönt att få mysa å leka i badet bara hon och jag ♥
Hon fick även tvätta mitt hår som hon så stolt berätta för pappa sen. Tänk att en såns akkan göra en så glad :)
Mammas lilla fisrumpa.

Jag å Martin mös ner oss framför film sen, å vad vi skrattade haha. Ja mer om de sen å vilken film de vart med :) Nej nu påfyllning av mitt kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0