Lördag

Idag är ja ensam hemma, sååå skönt! Va meningen jag skulle vart ut å firat min fru Lynn som fyllde år igår men ja mår fortfarande inte väl så blir att va hemma å hoppas på att ja e frisk till nästa vecka!
Jag har utnytjat tiden väl, plockat i diskmaskinen å satt igång den, sen har ja tagit ett skumbad å haft tända ljus å njutit av de tysta.
Myst ner mej i soffan å där har ja legat i stort sätt hela dagen :)
Ja har gjort pannkakssmet som står i kylen, så kanske vi ska äta plättar ikväll eller imorgon. Ja vi får se :)
Jag fick ett plättjärn av Martin i 2 års present :D Jag har velat ha de jätte länge så jag vart jätte glad :)
Martin fick en korg med 4 fack som e i shabyshick stil som de står bärs på å 4 öl som skulle stå i :)
Ja tror han vart glad :)
Hoppas de iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0