borta med vinden

Inatt jag drömde igen, om kärleks rus, lycklig ja svävade bland moln och ljus.
Vaknade igen, landade hårt, liggandes länge bland tårar och svek.
Mörkret kom även om jag kämpat så hårt. Borta var ljuset ännu en gång.
Långt där borta jag vet de finns, men när ska man orka kämpa sej dit?
Saknaden är stor men jag inser allt mer, att lyckan är inget som någonsin består.
Ensam ja famlar men hoppas ja kan, att någon gång känna en värmande hand.
Längtar nått innerligt till ångesten lättar och regnet sakta avtar.
Att vakna med värme och ett mindre orosmoln är det ända jag önskar,
även tills den dagen jag äntligen blir hel.
 

Kommentarer
Postat av: Anna Mustonen

Jag längtar åxå tills den dagen då du blir hel. Men under tiden duger du finfint som du är nu för du är en fantastisk människa och jag är sååå glad att jag fått lära känna dig lite. PUSS!

2013-12-20 @ 17:22:08
URL: http://skrotanna.blogspot.se
Postat av: Evve

Hej
Roligt att kika in & följa dig. Var ett tag sedan & hoppas allt väl med dig & familjen. Önskar dig en god jul kram från mig

2013-12-22 @ 22:06:26
URL: http://evvesblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0