En fråga

Jag har en fråga lr ja fler som ja vill ha svar på å de är ju bara ni som läser min blogg som kan svara på de :)
Vad tycker ni om bloggen? är de för mycket lr för lite inlägg per dag? Är den interesant att läsa? handlar den för mycket om mina barn?
Vad vill ni att ja ska blogga mer lr mindre om?
Vill ni ha mer recept kanske i bloggen?
Kom igen nu å skriv vad ni tycker! kommer absolut inte ta illa upp, å i slutändan e du ju ja som skriver vad ja vill, de vet ja :) men kan ju va kul å veta vad och hur andra uppfattar min blogg :)

Kommentarer
Postat av: Jonatan Östlund

jag tycker din blogg är jätte bra för du uppdaterar den ofta. och jag tycker att det är precis lagom med recept och jag måste bara säga att headern är grymt snygg så jag tycker att du gör ett jätte bra jobb med att hålla igång den här bloggen många kramar Jonatan =)

2011-07-20 @ 23:40:07
Postat av: Anonym

Din blogg är alldeles utmärkt precis som den är ;-) och för att svara på din kommentar i min blogg så ja det är sinnessjukt. Och det var dessutom dom här människorna som thomas dotter kom utvinglandes från på midsommaraftonskvällen om du kommer ihåg att jag skrev det på fb. Behöver jag säga att dom människorna inte ingår i vårt liv mer? Det är oförlåtligt att festa ihop med nåns minderåriga dotter. Kan ju tilläggas att dessa korkade människor är thomas bror och dennes flickvän.Kram på dig.

2011-07-21 @ 00:39:46
URL: http://mollythsplace.blogg.se/
Postat av: Alex

Jättefin blogg Sara:) Skulle vara kul att följa eran renovering hemma, men ni kanske har lagt det på is över sommaren?



annars tycker jag det är lagom med inlägg varje dag, finns alltid något att läsa på kvällen...

2011-07-21 @ 09:54:38
URL: http://spyfrugan.blogg.se/
Postat av: Cissi

hittade hit först för några veckor sen, men jag tycker att den är perfekt som den är... ;) En bra blandning!

2011-07-21 @ 10:23:15
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Diana - 2barns mamma

jag tycker din blogg är bra som den är,

visst du bloggar mycket om barnen men det är bara bra!

en bra blandning av allt, tycker jag!!

o UNDERBARA bilder

2011-07-21 @ 12:38:24
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0