hemma

så va ja å lillfis hemma från värmländska skogarna. vi har haft de hur jäla mysigt som hälst! men tyvärr så vacinerades ju Yrla (5 mån vacinationen) i torsdags å de gjorde så hon fick  Feber å ont i låren så ja kände inte igen min annars så glada å goa tjej. man fick gå å bära på henne konstant. men igår så kom hon fram igen min solros!!
Igår kom även Natalina hem till mej å Åsa å hälsade på mej å Yrla, ja har ju inte träffat Natalina på ca 3 år se de va sjukt trevligt. hon vart nog lite kär i Yrlisen tror ja :P

Vi va hemma vid ca kl 18 å då fick yrla en hel portion persika och banangröt, de är den ända gröten hon faktiskt tycker om. dom andra går ner ett par skedar sen spottar hon ut. sen fick hon några skedar katrinplommon för magens skull, å den har blivit kanon bra sen vi började med gröt å barnmat :) minst en blöja varja dag :)
Hon har absolut inte lika ont i magen :)

Nu ligger hon i sitt babygym å leker å vi har precis badat. en maskin tvätt är igång. och den ska hängas.
ja har precis utmanat Stefan efter nyår om LCHF å han tog emot den så nu ska här bli tävla av :P

ikväll blir de mys framför tvn men ja vet inte va ja ska glo på. nån som har nå förslag om va som finns att kolla på ikväll?

nu ska ja plocka upp lite saker ha de gött pöss

Kommentarer
Postat av: natalina

Klart jag blev kär i henne! :D Åhh, tänker på henne varje dag och så tittar jag på bilden på min telefon, längtar tills jag kommer och hälsar på er! Vill spola fram tiden :)

2009-12-07 @ 10:34:47
URL: http://natalinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0