Godmorgon Fredag

så va ja vaken, fast ja har vart vaken till å från, från kl 5.30 i morse. då mr M vaknade å även Yrla, dom två har gaddat ihop sej mot mej. Yrla fick välling sen låg vi å mös lite, sen åkte Mr M till jobbet å ja å Yrla somnade om.
Sen ringde Leona och väkte mej kl 9 för att säga att hon kommer hit kl 10 :D så äre.

Yrla sover fortfarande! min fina lilla tjej. tog mysiga kort igår på mina 2 bästaste men vet inte om Mr M går med på att ja lägger ut dom. ska försöka övertala min man sen ikväll när vi ska ses.

Idag blir de att åka till morsan så fort Leona har vart här, ska först bara hämta mitt paket från ellos sen drar vi till bussen å Sörpat. ska ha med mej bilstolen då vi åker med Mr M hem sen.

så de är väl bara å sätta igång å klä på sej kläder å de! ha de gött folket

Yrla Just nu


Kommentarer
Postat av: micaela-Mamma till Måns

ha en bra dag =)

2010-02-05 @ 14:55:30
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0