inte vart hemma

på hela dagen va ovanligt va, haha känns om ja aldrig e hemma. har vart på stan hela dagen med min mamma alltså Yrlas mormor. å som de alltid blir när ja e med henne är att ja handlar en massa massa saker. men de va iallfall bra saker ja handlade :) så nu e mina julklapps pengar slut!
handlade 2 bh:ar, 1 par trosor, 1 par skor, 1 linne, 1 jeans kjol och balsam.
Eftersom man e jäkligt storbystad så kan man ju tyvärr inte handla sina bhar på HM lr Lindex vilket suger för de är så snor dyrt på special afärerna, men de va 50 % på ena å 30 % på andra :D så kom undan lite över 1000 lappen vilket typ en BH brukar kosta. men så är de. ansöka om att få göra en bröstförminskning!

går inte att ladda upp bilder på bloggen så får göra de imorgon godnatt

Kommentarer
Postat av: madde

jag har samma problem! Jag tror jag ALDRIG har handlat en BH på H&M! Vilket jag tycker är tråkigt för dom har sååååå snygga! :/ Så jag går nästan ALDRIG å köper ny BH! BARA för att jag hatar att leta en som passar! Har alltid haft stor byst! :/ och hittar aldrig nån snygg BH utan får ta den som finns för JUST mig å passar..tänk om man hadde en 75B/C kupa, gud så snygga underkläder jag skulle ha!:D

2010-01-04 @ 22:50:53
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Karin

Bodyline is the shit =) Dyrt men värt varenda krona tycker ja... fast det är klart det är ju itne roligt att köpa en bh för 800 kronor när alla andra man känner går in på lindex o köper en för 149 kronor. Men är man försedd med gigantiska bröst så har man inte så mycket att välja på.! Kram kram förresten så tycker jag att du är SÅÅÅ duktig på att gå ner i vikt!!

2010-01-07 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0