min torsdag

Idag skulle ja som sagt ha vart på fkassan å hämtat papper men så klart så va de stängt på torsdagar bara för ja skulle dit. va e de för jävla sätt?? skit säger ja så ja får åka ner imorgon.
Sen träffade ja ju bästaste Sara vi snackade å fikade å åt kebab :) Älskar att umgås med henne synd bara att de händer så sällan.
sen åkte ja hem runt kl 15 å registrerade mej på Buzzador så nu hoppas ja att ja får erbjudande :) mammatillyrla heter ja där :)

sen tog ja ett litet spa i min ensamhet, la mej i ett hett skumbad med en badbomb tända ljus å skön musi, använda alla dessa produkter ja fick av Martins Farmor när ja fyllde år så nu känner ja mej som en ny människa, filade även fötterna osv :) skönt va de.

nu har ja även kollat på teen mom på mtv å ja e så trött skulle kunna sova nu men så blir de ju inte. Saknar Martin som knappt e hemma saknar min underbara dotter som e hos Mamma. Sen ikväll ska ja kolla Idol sen blir de nog sängen, va inget roligt på tvn efter de. måste ju upp tidigt imorgon då vi ska va på Ultra redan kl 8 :) å va ja längtar efter att få se mitt älskade lilla knyte :)

så de va min dag, hur va eran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0