HAHAHAHA

ja får så roliga kommentarer xD ni har gjort min dag TACK!
Bra att små snorungar sitter å försvarar mina kommenterar ja har lämnat i michas blogg! kan hon inte göra de själv?
JAG STÅR FÖR VA JA TYCKER! man e tame fan inte mogen att ha barn om man slåss med sin partner å om man skadar sej själv för att hon å kevin bråkat! BUHU lixom. Å JA STÅR FÖR DE!
Skulle de inte va några problem spela in filmjäveln utan att klaga då, så får hon ju "rätt"
Men de ni inte fattar är att de handlar inteom Micha det handlar om ett litet BARN! därför komenterade ja å ja står för de !

Kommentarer
Postat av: herregud...

men snälla lilla du.. du är ju vuxen och ska väl inte sjunka så lågt att du sitter och kommenterar något sånt som du gjorde till en 15åring? patetiskt!

jag tycker du ska tänka igenom detta lite och förhoppingsvis inse att din åsikt är helt katastrof.

2011-02-25 @ 20:46:17
Postat av: Matilda

Känns som du är mer omogen än vad hon faktiskt är. Dom slåss inte, det var på skoj. Och ja hon har skadat sig, men det betyder inte att hon är en dålig mamma, bara för hon är ung..

2011-02-25 @ 20:54:05
URL: http://matildakarsson.blogg.se/
Postat av: Natta :D

jag tycker synd om dina barn, som har en mamma som mobbar andra barn.

2011-02-25 @ 21:16:30
URL: http://nathaliejungsand.blogg.se/
Postat av: Julia

Du är...? typ 30+ och går och klagar på en 15åring det är ju inte lite lågt!

2011-02-25 @ 21:17:12
Postat av: Diana

hallåååå!!

vissa saker gör man bara inte!!!



man slåss ALDRIG framför sitt/sina barn, ingen skillnad om det är på skoj eller allvar!!!



o 15år o mamma?? nej tack!!

det var tillräckligt tufft som 19åring att få sin första!

2011-02-25 @ 21:57:33
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com/
Postat av: Lilla Jag

Alltså, jag måste säga att jag verkligen tog illa vid mig av att se din kommentar till "Micah".

Jag förstår inte hur vuxna människor kan vara så elaka mot varandra på internet?!

Även om man kanske inte tycker att Micah alltid gör de smartaste valen i livet gör man väl ingenting bättre genom att fälla sådana kommentarer? Alla har vi väl varit 15 år och jag slår vad om att de flesta i dagens samhälle inte klarat av att få barn så tidigt. Många 15åringar mår väldigt dåligt, och jag tycker det är väldigt tufft av Michaela att klara av sin Kelly. Med det menar jag inte att jag skulle ha gjort samma val i livet som hon, mest troligt inte, men jag dömer henne inte för de valen hon gjort. Hon är tuff som klarar av sitt barn och vi andra som ser på borde stötta och peppa henne istället för att spä på hennes dåliga självkänsla och tvivel.



Det är otroligt sorgligt att någon som är dubbelt så gammal ska vara så elak mot en mindreårig som givetvis bara gör sitt bästa.

Oavsett vad Michaela (eller någon annan mindreårig) har gjort i form av olika självskadebeteenden så kan du väl inte tro att du hjälper på något vis med dina kommentarer.



Jag börjar undra vad som gått snett i ditt liv och fått dig att agera så bittert och elakt.

För att vara helt ärlig tycker jag att du verkar väldigt, väldigt omogen, både pga din smutskastning och efter vad jag läst på din blogg. Du verkar dessutom osunt beroende av din man och dina barn, sannolikt skulle hela du rasera om något rubbade eran trygga lilla tillvaro.

Något av det sorgligaste jag vet är när svaga och "misslyckade" människor skaffar barn för att liksom förverkliga sig själva på något vis.



(Jag ber om ursäkt för det som är eller kan tolkas som personlig smutskastning i min kommentar, men jag tog verkligen illa vid mig av det du skrivit till Micah!)

2011-02-26 @ 12:31:48
Postat av: Natalie & Bella

Här går det hett till..

Kan inte annat än att hålla med dig, det är sinnessjukt.. Hon är så pinsam, det gör ont i mig när jag tänker på lilla Kelly!

2011-02-27 @ 10:17:51
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: Emelie, 22 år & mamma till Melvin

Jag vet inte hur hon sköter Kelly & det vet inte du heller så därför har du ingen rätt att yttra dig om det. & sen sjunker man väldigt lågt när man sitter & kommenterar sånt där till en tjej som nyss fyllt 15. Okej om hon var 20 år & du verkligen visste att hon gjort något fel, men att hoppa på ett BARN (ja hon är faktiskt bara ett barn) på det där sättet är bara jävligt omoget.

2011-02-27 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0