Tjockis Tjockis Tjockis


Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Snällt att kalla sitt barn för tjockis :S

2011-07-19 @ 18:35:49
Postat av: Yrla & Noels Gudmor & saras syster

Nu tror ja att Sara & Martin kallar sina barn preciis vad dem vill.. & tror inte direkt att dem menar att Noel e tjock seriöst .. å som jag tolkar filmen så gillar Noel väldigt MKT att bli kallad för Tjockis då han skarattar så han nästan tappar andan av att bli kallad tjockis han verkar ha hur kul som helst :D å varför e du i våra bloggar å snokar/läser å kommenterar då vi ej får läsa din blogg.. men men jag har ju lösen ord på min nu oxå så.. men dålig stil

2011-07-19 @ 18:48:29
Postat av: Linda Nyman

Men vad är hennes problem? Jag kallar min dotter för bajsunge när hon luktar bajs...skulle hon ta illa upp av det då eller? Åh vad löjligt....snacka om att människor inte har några liv....bläää för såna. Du är bäst Sara och ni får definitivt kalla barnen vad ni vill.....kram på er <3

2011-07-19 @ 19:28:46
URL: http://mollythsplace.blogg.se/
Postat av: mamma

ser inge fel i att busa med Noel o säga tjockis .för jag tror inte Martin sa det för att va stygg med Noel .Det e mysigt med lite babyhul tycker jag :-).ingen kan va bättre föräldrer en ni till era två små .skit i vad folk tycker kör erat race .bamse kramar till er alla 4 <3

2011-07-19 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0