Tack snälla

Tack snälla för era värmande ord och era berättelser om mobbning. Tillsammans kan man göra förändring, även om de inte kan rädda alla så kan de rädda någon!
Jag personligen har nu på äldre dagar blivit en mycket starkare person å antagligen har de med mobbningen att göra. Jag låter ingen sätta sej på mej, men i dagens läge väljer jag mina strider bättre.
Tack iallafall för ni är så underbara ♥
Vi kan ju iallafall göra en skillnad, vi kan föra detta vidare till våra barn, vad som är rätt och fel, jag kommer lära mina barn att mobbning är absolut inte ok för 5 öre, varken som barn eller vuxen.

Skriv gära och berätta era historier, ge mej länken till erat inlägg så jag med kan läsa! Tack för ni finns ♥

Kommentarer
Postat av: ~Sara~

Hej Sara! :) (vackert namn, höhö ;) )



Vill tala om för dig att du har vunnit min tävling om ett makreméarmband! :D Grattis!!



Jag kommer skicka armbandet till dig men då behöver jag din adress. :) Den kan du skicka i ett mejl till mig. (fyller i e-post fältet här ovan. ;) )



Kul att du tyckte om mitt armband och ville vara med och tävla! :) Grattis än en gång!

2011-11-12 @ 12:12:16
URL: http://sarasyttre.blogg.se/
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

BRA! Du är en stark kvinna! :)



Har inte läst inlägget än men jag lovar jag ska ta mig tid ikväll! :)



Jag blev själv retad när jag var liten men vet att där var dem som hade det värre. Mitt blev bättre i högstadiet men innan dess så var jag super känslig. Tänk att man kan växa upp och bli så stark! Till och med starkare än dem som mobba en helt säkert!



Kram!

2011-11-12 @ 12:45:11
URL: http://www.sojkasframtid.com/
Postat av: Fröken M

Det blev faktiskt en liten shoppingtur på stan. några amerikanska kryddor och ett par trisslotter får bli en bra present till pappsen i morgon - litet, men det visar i alla fall att jag tänker på honom !

Till C har V köpt en present, men den har tyvärr inte levererats så vi får försöka göra en nödlösning - ett kort, men en bild på den kommande presenten...



Tråkigt med din pappa ! Kram

2011-11-12 @ 13:17:03
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0