Jag orkar inte

Yrla vaknar förkyld å hostig S U C K ja orkar inte.
ja orkar inte ha båda barnen själv hemma för 3dje veckan i rad nu.
Jag e själv dålig fortfarande å hostar slämbollar som heter duga.
Eftersom båda barnen tycker om att reta gallfeber på varandra just nu å gjort de i 2 veckor så är de ju inte allt för kul, å är vi sjuka så är de ju inte allt för väl att gå ut å leka osv, å Yrla behöver leka av sej, springa, tjoa, skrika ja ni fattar.
ÅÅÅ de vart ingen bra start på denna vecka :(
Hoppas hon blir bättre av host medicin så hon kan gå till dagis imorgon!
Hoppas hon kan till Fenix å träffa T med, ja va ju 2 veckor sen å de ser ju inte så bra ut, om man ska på hur de blev förr då tösen va sjuk :(

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men vilken otur ni har nu, att alla blivit sjuka :(



Sv: Jaa, jag får väl akta mig för att jag gör reklam ;) hahahaha

2012-01-23 @ 10:18:53
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

nej inte än men det kommer nog i veckan :) kram

2012-01-23 @ 10:49:56
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Therese w

krya på er! vi har med varit sjuka länge :( inte roligt! och jag vet hur du har det med två monster ;) jag vet, de kan verkligen knäcka en!! kram till er

2012-01-23 @ 13:47:52
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Usch, hoppas ni blir piggare snart :)



Sv: om du menar den med ugglor på, så är det ingen tröja, utan en pyjamas från kappahl, helt underbar :)

2012-01-23 @ 13:54:32
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0