Söndag vare visst

Helggen har gått rysligt fort, Gårdagen va ja ju själv hemma fram till typ kl 19, då hade vi plättfest här hemma, invigde nya plättjärnet :D
Martin fick med sej en extra nattgäst oxå, min lillebror följde med hit å sov här. Eller ja sov å sov, han kolla film hela natten så han ligger i vårat sovrum å sover nu.
Yrla och Noel å Martin va ju på landet igår hos gammelmormor Gerd å gammel morfar Lasse å dom fick försenade julklappar.
Noel fick klossar att bygga med å Yrla fick ett pussel med djungelmotiv på 24 bitar.
Hon la de aldeles nyss helt själv med lite puchning från mej. Hon e så duktig.
Hon tyvker verkligen om pussel å allt annat sånt som man måste tänka å pyssla med.
Men hon har ju inget tålamod så nu flög pusselbitarna nyss förbi här.
Undrar om de är så att hon har fått de från sin mor ;)

Imorgon e de mpndag å ja e själv hemma med barnen. På tisdag e de äntligen dagis ;) ( hoppas vi e friska) Jo ja vet att de låter elakt att säga äntligen dagis, men när Y är i värsta trotset å Noel är överallt å dom retar gallfeber på varandra å jag har vart hemma med dom i 3 veckor så längtar jag till dagis. Jag längtar till Onsdag då ja ska träffa brudarna å få prata med andra vuxna människor ( ja på pappret e vi de )

Sen på fredag är de PAAARTYYYY å Party med med mega stort P. Jag å min blivande Make ska ju på Takida :D vi firar våran 2 års dag på så vis :D helt U N D E R B A R T!!

Ja så veckan ser ut att kanske gå fort.
Ikväll blir de att baka scons vi ska kolla Irene Huss å samla kraft för nya veckan!

Hur ska ni tillbringa eran Söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0