2012-03-10

Hejsan. Vart en tidig morgon, 7,30 va ja uppe. vaknade rätt pigg. Noel hade vart uppe med martin en stund innan.
Martin mådde lite halv kasst så han fick gå å lägg asej å sova sen igen.
Jag å Yrla å Noel mös lite framför disney canel innan jag å Yrla åt frukost.
Nolle hade redan fått sin morgongröt, men lite yougurt gick ner ändå så kanske har jag min matglada kille tillbaka nu?

Svärföräldrarna kom på fika då dom va i stan å köpte delar till bilen. Jag bjöd på hemma gjorda semlor, dom va kanon goda. Vi pratade lite om Valborg å om imorgon. Dom ska passa Noel då Martin fixar deras bil å jag ska väl ligga å va bakis ;)
På valborg skulle tydligen inte Peppe va funktionär längre utan ville fira med barnbarnen. Roligt de tykte vi. Mysigt för barnen å kolla på brasan med farmor och farfar :) Men är ju ett tag kvar tills dess så vi får se :)
Mysigt va de iallafall å två glada barn hade vi då dom va här, men även två ledsna då dom skulle åka.

Noel leker nu lite på rummet och Yrla sover, hon måste ju va pigg då on ska kolla melodifestivalen med Mormor å äta Pipps (chips)
jag ska väl strax slänga mej i duschen å försöka komma på vad jag ska klä mej i ikväll.
Jag vet inte om ja har nått som jag inte ser allt för kraftig ut i, men men får rota.
Hörs!

Kort sen imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0