Bigbrother

Jag på nått vis älskar jag att hata BB, men den här omgången e så jävla vidrig, Sån fruktansvärd mobbning de förekommer. Jag tycker seriöst att den där förbannade Sipan borde få ett kok stryk å kastas ut med huvudet före. Han e så fruktansvärt Genuint elak!

Å denna Marcell som ska va slöjd lärare till barn med speciella behov. Han som e så otrevlig, nedåtlåtande och spydig å framförallt kvinnoförnedrande borde få sparken omgående och sen sättas i en bur nån stans, lika med Sipan.

Marcello seriöst, större tönt å fjortis får man leta efter. "titta på mej va snygg jag är å jag är tönt som lackar för allt, å får ja i mej 2 punk öl så flippar ja å säger att jag inget kommer ihåg"

Ja asså de är så mycket negativt jag kan säga om de, menändå kan ja inte sluta titta. Helt stört vad man blir beroende av de.
Men nu e ju 2 av dessa 3 idioter nominerade så jag hoppas då att den lilla elaka vesslan Sipan åker.

Tjejerna förstår jag mej inte på, Jag tycker om att va lättklädd när jag e hemma osv, men jag skulle ju inte gå omkring här naken om jag har folk här. Jag skulle ju inte springa omkring naken för svenska folket.
Å denna extrema sexuella anspelningen heeeela tiden, så kommer de säkert bli värsta ivet om folk går fram å taffsar på dom sen, visst ingen har rätt att ta på nån mot dess vilja, men alla har vi hormoner i kroppen, å viker vi ut oss frivilligt i svensk tv får man nog räkna med konsekvenser.

Sjukt egentligen att ren å skär mobbning å sexism får visas på svensk tv utan konsekvenser....



Vad tycker ni om BB? vilka hatar ni å vilka älskar ni? Ni kanske inte ens tittar på de?

Så här ser en genuint elak person ut.......

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Jag har missat så många avsnitt så jag kan inte ens uttala mig om dom men det är nog ingen stor förust verkar det som

2012-03-14 @ 22:42:05
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Ja vad jag tycker vet du =)

2012-03-14 @ 23:30:52
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0