Lussekatter och pepparkaksbak

blir de imorgon :) då kommer nästan alla min tjejor hit :) T e sjuk så hon kommer ikke + att ja måste ju va försiktig med sjuka runt Yrla eftersom hon e prematurbarn :)
vi ska iallafall baka lussekatter (beroendeframkallande att äta) och pepparkakor med mina tjejor å alla söta barn :) så vi blir 4 mammor å 4a barn med mej å yrla :) å vi ska dricka glögg. fast ja dricker nog julmust istället :P

Yrla somnade tidigt idag :) ja la henne när hon va vaken i sin säng å hon låg å pratade i ca 15 min sen sov hon :) har fått va inne en gång å gett henne nappen för hon vaknade annars har de vart ovanligt lugnt. min ducktiga tjeja :) ser frAm emot imorgon. nu ska ja glo lite på one three hill har tatt ner hela sesong 7 så ha de gött folket!!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Okej, jag hatar att vara sjuk as jobbigt! Speciellt innför en fredag:(:(

Tack desamma<33

2009-12-17 @ 20:44:04
URL: http://bellalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0