Svar på kommentar

Från karin :
Åhh vad duktig du är =) Vad är det du kör för diet?? Jag vill också men är alldeles för omotiverad tyvärr, skulle både vilja o behöva gå ner säkert 30 kilo men jag kan inte hur gärna jag än vill se hur det skulle vara möjligt =(

Hej Karin tack för din komentar!
Det är ingen diet ja kör, utan ja har lagt om kosten, ja äter LCHF low Carb high fet
alltså ja äter inga kolhydrater som bröd, ris, pasta, potatis m.m utan i stort sätt bara fett och protein :) det funkar kalas bra för mej :) sen så är ja mycket ute å går å de gör ju sitt!
hoppas du fick svar på det du undrade!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Jag använde färsk, men det går säkert lika bra med citron på flaska :)

2009-12-21 @ 23:54:54
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till William

Hehe ja, han är en lång och ståtlig kille :) Han brås på sin långa mamma! Hehe tack tack :)

2009-12-22 @ 08:40:18
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0