teknikens värld

ja då va teknikern här för att fixa mitt bredband som VÄGRAR fungera. tror ni han fick årdning på de??
nä så klart inte. han skulle gå ner i källaren å glo å fixa nått sen hämta hans "super" dator å kolla nått. han sa själv att dessa nya modem är skitkonstiga å att dom inte riktigt vet va dom jobbar med..... smidigt lixom å skicka ut sånna modem då! IDIOTI!!!! ja vill ha ett fungernade bredband! hatar mitt de mobila som dör var 5e minut!

för övrig åt Yrla en hel portion gröt vilket är ovanligt för att va henne, eftersom vi inte hittat nån gröt som hon direlt tycker om. men den här värkade gå ner, sempers äpple och pärongröt från 6 mån. hon åt en hel portion igår med så kanske (håller tummarna) att denna gillas. de dryga är ju bara att den inte finns på vårat "skitICA" här utan ja måste ta mej ner till stan om ja ska hitta den å inte alltid den finns där heller.

Idag kommer även min älskade Farfar hit alltså Yrlas GammelFarfar och ska borra upp lite saker som min nya hatthylla i Ek och min svarta gardinstång :) sen hoppas ja att dom sista julgardinerna kommer idag :)

nej nu ska ja dona lite här och vänta på att tekninkern kommer igen å förhoppningsvis så funkar bredbandet sen. håller tummar och tår!

Kommentarer
Postat av: Diana

Håller tummarna..



har annars oxå trådlöst modem, men fungerar enbart med sladden fast i datorn..

vet inte var felet ligger..



många stora kramar till dej OCH Yrla!!

2009-12-16 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0