Yrla utvecklas i raket fart

alltså de va typ i början av den här månaden som Yrla vände sej från rygg till mage första ggn. sen dess har hon vänt sej massor har man lagt henne på rygg så är de ju bara å vänta nån minut så ligger hon på mage helt plöttsligt! Men idag vart ja helt paff! ja lämnade Yrla på filten och gick på toa tog ca 5 min å när ja kommer tillbaka ligger hon UNDER vardagsrums bordet på ANDRA SIDAN rummet!! alltså hon hade rullat sej dit på 5 min. ja la tillbaka henne på filten å satt en bit ifrån henne å tittade på henne (glömde ju att filma å ta kort va så impad av henne) då började hon rulla igen, de gick i en jädra fart å helt plöttsligt va hon på andra sidan rummet igen! nu går de undan här! hon har blivit så himla stor på så kort tid, på en vecka känns de som om hon vuxit flera månader! nu har ja ingen liten Yrla längre :P är så stolt över henne att hon klarar allt så fort å så bra. hon e ju faktiskt ändå född i vecka 34. å när vi va ute på stan idag så skulle hon ju bara sitta så när ja satte henne upp så lutade hon sej inte bakåt utan satt rakryggad å höll sej inte i med händerna! de hände så mycket nu å så fort, man hinner inte med! men ja blir aldeles varmi hjärtat av att se henne utvecklas! de bästa som hänt mej va att bli mamma å ja som inte ens ville ha barn så kom min fina tjej till världen å de är de bästa som hänt mej! 090703, 6 veckor tidigare än räknat började mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0