nattis

är helt slut. har suttit å skruvat isär soffan, de va ett jäkla jobb. helt slut nu. dom hämtar den imorgon efter lunch! ja hoppas hoppas hoppas att mina nya möbler kommer imorgon å att mina gardiner oxå kommer då :) ska bli så kul å pilla med det i helgen :) vill ha de så fint :)
Yrla sover som en gris, de har hon gjort sen ca 21.30 skönt att hon börjar somna lite tidigare nu. ett tag sov hon ju inte förens vid kl 1-2 de va grymt drygt. man behöver ju lite egentid som förälder specielt då man har hela ansvaret själv.
Så i helgen blir de lite smått å gott å styra med :) LOVAR att uppdatera med bilder, specielt till dej Sandra ;)
Nej nu blir de sängen. får nog tvätta imorgon oxå så vi har kläder när vi åker till karlstad på torsdag!
å då blir Även Yrla 5 månader!!! de är fan inte klokt va tiden går fort!

nej godnatt som sagt va
KATJIIIIIIIIIIIING!!

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Va bra, haha :D väntar med spänning :D

2009-11-27 @ 00:02:56
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Blir verkligen förvirrad när du skriver mitt namn.. Du kanske ska ge mig ett smeknamn ifall du skulle skriva till mig =) För antar att detta är till din andra tjejkompis Sandra

2009-11-27 @ 00:08:33
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
Postat av: Ronja

du har vel ändå valt å ha hela ansvaret själv o.o eller ??

2009-11-27 @ 09:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0