badrummet

så har ja städat badrummet från golv till tak! de behövdes verkligen, så skönt nu när de är gjort! men Yrla ville ju gärna hjälpa till så de ja la i soppåsen de tog hon upp hahaha. så fick göra de sista nu då hon sover middag. men nu orkar ja inte mer för min rygg tog sån stryk då ja va under badkaret å skurade. måste gå till en kiropraktor snart så ryggen blir rak igen. men har varken tid lr råd nu å ingen barnvakt så bara å vänta med de.
Undrar när Älsk kommer hem idag , ja saknar han som fan å han svarar inte på mina sms idag :( han har nog mycket att göra! nu ska ja lägga mej i sängen lite för min Rygg gör så ont

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till MÅns

du får gärna forstätta här ler

2010-04-16 @ 18:24:23
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: sandra

åhh hoppas ryggen blir bra snart gumman.. men skönt när det är nystädat å fint iaf.. hade jag bott närmare så had ejag kunnat passat lilla yrla;)

2010-04-18 @ 20:48:28
URL: http://lovetindra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0