kommer bli en lååååång dag

suck å stön detta kommer bli ett klagoinlägg. ja e helt förstörd, hade jobbigt prat med M igår, sånt känns aldrig kul, men de löser sej nog. Yrla harvaknat massa inatt men M harvart snäll å tagit henne. runt kl 3-4 hämta han in henne till oss då hon vägra sluta skrika sen somna hon ett tag men från ca kl 5 har hon gallskrikigt å rullat runt i sängen. hon har ont i magen, hon skriker verkligen AJ å de beror väl på alla dom blöjorna som vart bytt, röd i rumpan å sen magknip =/ stackars liten. ja vart ju självklart jätte ledsen fäör ja kände mej så himla maktlös när ja inte kan göra nått. ja å M byttes om för att försöka få henne att må bättre. hon fick till sist Panodil supp men de verka inte heller hjälpa. sen fick hon lite gröt men åt inte upp allt, kräktes istället lite. så nu fick hon fullkornsrån med messmör men de va inte så interesant de heöller =/ ska försöka söva henne nu hon verkar trött å bara gråter. så vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vi har oxå vart vakna med Alve inatt och i morse. Han va döpigg innan Ks klocka ringde som ringer 5.50 och då va det inte en lite stund innan heller. Det spelar ingen roll om man låter han sova en eller tå ggr på dagen, det gör ingen skillnad nattetid. Fatta inte vad det är. Alves namn kom jag på när jag ville ha ett namn som passade ihop med Vingas. Jag älskar ju änglar/älvor och Vinga är ju VINGAR och det har ju änglar och älvor. Så jag låg o funderade varje kväll en lång tid tills jag kom på det namnet. Vinga är ju från Isfolket sagorna. Alves mindre fina mellannamn INGERT kommer från min ena morbror som varit som en pappa för oss då vår pappa tog livet av sig. Vinga fick INGRID från Ks mormor som är 97 år gammal och så pigg och glad o skämtsam.

2010-04-28 @ 08:49:48
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Mamma till två flickor & Lillasyster i magen

Usch stackars lilla gumman :(

Man vet ju själv hur det är att ha ont i magen.. Inget vidare..



Hoppas lillan blir bättre snart.. Massor med kramar till er!

2010-04-28 @ 19:09:32
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0