man ska aldrig säga aldrig

ja man ska nog inte säga att man mår bättre med detta barnet för fy fan så dåligt ja har mått idag, har haft mina ljusa stunder å då har vi passat på att handlat lr ätit men sen har ja varit sängliggande med frossa kraftigt illamående å bubblig mage. idag har ja mått så illa så ja önskade att jakunde få spy, med yrla spydde ja iallafall och kunde må bra mellan spyatackerna som inte varade så länge men ändå, att ständigt må så illa som ja gjort idag nä fy fan hoppas de är bättre imorgon, nu ska ja äta rostat bröd å dricka the som Martin fixar årdning åt mej, mår lite bättre nu när ja sovit i 2 timmar så hoppas ja kan äta.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Blä för det äckliga jobbiga illamåndet i början. Det glömmer jag jätte fort när det försvunnit. Tyvärr är det ju bara att lida igenom för inget har hjälpt mig iaf mer än vila och hopp. Provar åksjuke band, äta lite lite, tugga rennie och gaviscon ( ja även mot illamåendet ), åksjukepiller, kex och torrt hårdbröd. Kommer inte ihåg det andar för jag vet jag provade massor. Spydde från v.12 med Vinga till nästan v.20. Alve va det mindre med men jag kräktes runt v.12 då med fast i mindre period. Du kanske har en liten kille i magen du med nu :).

2010-08-25 @ 20:28:30
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Linda Nyman

Du ta dig till apoteket och köp postafen, det fick jag rekommenderat av läkaren när jag mådde som mest illa och kräktes. Ta sen en tablett på morgonen, gärna nån timme innan du reser på dig och så en typ 12 timmar senare....för mig funkade det och illamåendet försvann illa kvickt!

Kram

2010-08-25 @ 20:50:40
URL: http://causenothingelsematters.blogg.se/
Postat av: Lindet

Nämen stackare! Hoppas du mår bättre snart!



Fin blogg! Tack för tipset ;)



Kram

2010-08-26 @ 10:20:07
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0