Ensam i min stora säng inatt

blää hatar när Martin måste jobba natt. han började kl 6 imorse kom hem i 2 timmar för att äta å sen duscha å mysa lite med mej å Y. han åkte typ precis å ska köra snö hela natten så ja får snällt ligga här i min renbäddade säng aldeles själv! Men kan va skönt att man får breda ut sej över hela sängen :P Annars tar han ju så förbannat mycket plats ;)
Förlåt darling mohaha ;)
brukar mobba Martin för han tar så jävla mycket plats har vaknat flera ggr att han ligger på mej :P

Ja hoppas ja somnar tidigt å att Y sover hela natten men de tvivlar ja på hon e så rosslig hon har redan vaknat en gång fick höja huvudändan på sängen med två böcker å en exktra hög kkudde, stackars min prinsessa. blir nog att ringa doktorn imorgon vill att dom kollar så hon inte har lunginflamation igen.

aja de blev inget baka idag men de får vi göra imorgon, Martin e ledig imorgon eftersom han jobbat dygn idag då. han kommer väl hem framåt 4 inatt lr så så får han sova lite sen är de upp å han ska packa upp sina tekniska kartonger som ja vägrar röra å sen blir de nog kakbak å julgodis bak :) blir knäck å Rischoklad :) asså INTE ISchoklad :P

bjuder på några fula bilder som ja nyss tog då ja inte hade nått å göra :P
man måste ju kunna bjuda på sej själv ;)



Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha men min lilla söööto då *S'.. när jag kommer så ska vi ta massa koooort.. pussssa <3

2010-12-07 @ 22:16:37
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Det är nog Mysteriet på greveholm, när karusellerna sover, pelle svanslös :)

2010-12-07 @ 23:13:35
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

hehe :D saknar alla sparkar :)



jo de är bara bra hära :D

kramar

2010-12-08 @ 09:50:08
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Haha härliga bilder!



Sv: Nej det är jag inte och det vet du om också, du vet vad som hände. Men någon dag ska det väl gå bra för mig också? så jag får en liten bebis!

2010-12-08 @ 10:58:28
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Diana

kraaaaaaaaaaaaaam gumman

2010-12-08 @ 17:48:49
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0