♥♥♥

mitt ♥ skulle visst komma idag med :) han e söt han! han kan inte hålla sej borta ;)

Idag har yrla ätit kanonbra, för en hel portion grötpå morgonen runt 8 sen lunch runt kl 11 sen välling kl 13 sen gröt vid 16.30 men hon vart inte mätt på de så sen fick hon lite lasgane vid kl 18 å snart sk ahon få nattvälling å hoppa isäng :)
själv e ja as trött eftersom ja gick så tidigt som ja gjorde :) men de är de värt, en halvtimmes morgon mys med ♥ innan han drarå jobbar!

nu ska ja hoppa ur min ajenas å klä på mej myskläder sen mysa med min underbara dotter ♥♥♥ som är de finaste ja har! å hon e MIn ja kan inte fatta att ja har en sån fin tös. kommer på mej själv å tänk ade ibland att är hon verkligen min den fina lilla tjejen :) å de är hon, hur fantastiskt e inte de då? min finaste älskling!

ha de gött folket! kram från oss

Kommentarer
Postat av: micaela ♥måns09♥

haha jag tycker dom var häftiga =)=) vad ska du ha till???



Hmm jag hittade den på ÖB här =)



vad kul att tjejen ätit bra, det är inte grabben här hemma gjort...

Han har börjat med att vägra burkmat...

sen vägrar han välling igen, vet inte om det är tänderna igen.. det återstå att se..



ha en bra kväll..



kram

2010-02-11 @ 20:05:01
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela ♥måns09♥

Ja eller en svart klänning =)=)

du komma se ut som en drottning =)=)



roligt att ha lite färg/motiv på stumpbyxerna, jag är lite för feg för det...



men kankse när jag är nöjd med min kropp igen =)=)

2010-02-11 @ 20:18:17
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till William

HEhe vad skönt då :P William fick mild fullkornsgröt med hallon, äpple och päron, det va smaskens :)

2010-02-11 @ 20:34:24
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: micaela ♥måns09♥

jag har 15 kg som jag vill blir av med från graviditeten..



men ajg är nöjd med min kropp, vill bara få bort "häng" magen så skulle jag va ännu mer nöjd.



gör 50 situps varje morgon går minst 1 timmes proemnad varje dag och tänker verkligen på vad jag äter..



vist fuksas det ibland men det måste man ju får göra =)

2010-02-11 @ 20:35:47
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0