hemma igen

så då har vi kommit hem från Timjan, va lillgrupp idag då de bara  va jag och Lina där med våra töser.
Idag va de en stor dag, då Ebba (Linas dotter) stod för första ggn aldeles själv UTAN stöd :D (har kort på de)
de va skit häftigt. Yrla å Ebba är verkligen kompisar :) är roligt att se när dom leker. dom va så roliga idag :) Ebba skulle hela tiden va PÅ Yrla, lligga på henne å klättra på henne hehehe, såg jätte roligt ut :) har massa kort ja ska lägga in sen :)

Det stora samtals ämnet på Timjan idag va ju då självklart Sparven haha. Alla va jätte nyfikna *S* dom va så glada för min skull :) dom sa att de verkligen strålade om mej :) skönt att höra :)

När kl va 15.30 va gruppen slut å ja å Birgitta eget samtal, är alltid skönt att prata med henne då hon vet typ allt om va som gäller när man har egen vårdnad å sånt som ja har funderat över en del. sen pratade vi om hur stadig Yrla har blivit på att sitta å hur bra hon rör sej nu, det har gott fort på bara en vecka :)

Hon säger alltid att ja ska va så stolt över mej själv som gör ett sånt bra jobb, å att ja ska va stolt över mej å att ja är världens bästa mamma. hon är verkligen underbar Birgitta ♥
tänk va skönt de känns att ha mina tjejor på Timjan! ni allihopa har en stor platts i mitt å Yrlas hjärta!

Nej nu - kolla maten

Kommentarer
Postat av: micaela ♥måns09♥

Köpte en jääte fin dress till Måns kusin

leggings och en tröja till mig, bilder kommer...

2010-02-02 @ 19:02:19
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela ♥måsn09♥

vist ä'r det kul när dom har en kompis att leka mesd???

2010-02-02 @ 19:35:38
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0