Jag älskar er

gud vad ja älskar er mina finaste! sicken tur jahar som hittat en sån fin kille som M å ja är så jävla lyckligt lottad som har en sån underbar dotter! Just nu kan man inte göra annat än att älska de livet gett en.
Jag älskar er båda så de gör ont i mej!♥♥♥
Med er vid min sida är jag Hel!
Yrla du är den finaste dottern man kan tänka sej, tack för du finn si mitt liv och är den du är, att du är du, ja ska alltid finnas för dej, och göra de som e bäst för dej, du är de bästa som hänt mej, mamma älskar dej!
M du är den finaste grabben man kan tänka sej! När du kom in i vårat liv så börja ja le igen :) ja kände lycka, ja känner mej verkligen älskad av dej, å du är så jävla snäll och underbar mot både mej och Yrla, ja älskar dej så de gör ont i mej, nu och för alltid!

Kommentarer
Postat av: malin - mamma till nova ♥

ja det får vi hoppas. glad för din skull att du har träffat en som får dig att le igen :)

2010-02-23 @ 11:45:17
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0