min Sparv

är på ingång hit :) han skulle bara duscha så han orkade köra :P min fina de :) han saknade mej så mycket så han va tvungen att komma fast han inte orkade :P
å hoppas han kommer snart, för nu längtar ja :)

Yröla ligger i sitt babygym då allt handlar om att krypa/åla sej nu. å hon ska även dra sej upp mot ALLT. å hon e ju inte försiktig så de har ju blitt lite tårar idag. men barn tål ju mer än va man tror. (fetvet att de komme rkomm akomentar om de där) ska se om ja kan ta lite kort på Yrla å herr Sparv sen kanske. om ja får lägga ut på han ♥

Tror Yrla somna till en sväng just nu, men de gör inget då hon sovit i stor sätt 40 min på hela dagen. så är nå grymt trött då j ahar fått mej aldeles för lite sömn. så inatt ska ja sova som ett as. å ska sova bredvid min Sparv!

Så ska bli kul om mina två älsklingar går lika bra ihop den här ggn :) så ikväll blir de inge mer bloggande, men de förstår ni nog. önska oss lycka till :) sov gott mina vänner, å er ja tycker om ♥

Kommentarer
Postat av: micaela ♥måns09♥

Jo allt har ju sin tid...

2010-02-01 @ 18:36:58
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Västkust Mamman

Tack ska du ha !:)

2010-02-01 @ 19:36:29
URL: http://www.precioso.se
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Usch då :( Jag är glad att Wilgot alltid har sovit trots sin halv kolik, skönt är det. Men hur länge hade hon magknip då? när gick det över? Kram

2010-02-01 @ 20:20:39
URL: http://knoddis.com
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Okej, ja han har haft väldigt mycket problem iaf. 2 första månaderna så var det bara skrik och knip men sen så kom vi ju på att han var överkänslig mot mjölkprotein så då började vi med mjölkproteinfri ersättning sen dess har det blivit mycket bättre tack och lov. Men det är fortfarande lite si så där med magen. Kan ju inte prova messmör hellerm då kommer han bli alldesles prickig :P Jag fick ett tips om att ge en sked katrinplommon pure innan matning, eftersom att de sätter igång magen. Efter det så har det inte vart lika kämpigt :) Dock är han ju inte 4 mån än så jag känner lite si så där inför att ge honom det, men han fyller ju snart 4 mån :)

2010-02-02 @ 10:07:16
URL: http://knoddis.com
Postat av: Diana

är SÅ superglad för dej gumman!! <3

2010-02-03 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0