Thailand

min Mamma och kille + bror+ andreas (mammas killes son) alltså Yrlas mormor å morfar å två morbröder ska till Thailand nu den 12:de snacka om lyx ja är så jäkla avundsjuk :D
dom ska va borta i 2 veckor :D Tycker synd om min bror å mamma då dom AVSKYR småkryp hehe.
dom ska åka till Phuket (stavas?!) sen ska dom va 2 dygn i Bankok trevligt trevligt.

Ja har ju då som sagt skrivit en liten önskelista hahaha. ja jädrans va ja har beställt saker ja vill ha :D massa väskor, en klocka, kläder så klart som den klädtorsk ja är :D massa saker till Yrla :D specielt sommar skor till henne :D snacka om att ja längtar efter att få se mina fynd ja ska få :D sen parfym har ja bestält :D dom tar ju bara med sej handbagage så allt handlas ju där :D förutom badkläder. så dom får ju allt ta med sej en del hem hihi. ska bli grymt skoj.
men fan va tomt att inte se dom på 2 veckor. men 2 veckor går ju fort :D tur de :) för Yrla kommer sakna sin mormor å morfar å sina morbröder :)

Fick sms nyss av M han skulle komma hit ikväll, roligt tycker ja. han e efterlängtad av oss båda skulle ja tro. vi ska kolla på film : en sommar med Göran Nån som sätt den? är den bra?

Nej om man skulle göra lite nytta här hemma innan Hanna Panna dyker upp för att få tacogratäng som de bjuds på här idag :D

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

hej!!!!



du gjorde "pannbiff" för någon vecka sen. kan jag få sno receptet???

2010-02-08 @ 12:49:09
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Christina

En sommar med göran är grymt bra, fick mig mycket gott skratt åt den filmen! :)

Hoppas du tycker den e bra!

Kram

2010-02-08 @ 12:51:02
URL: http://stinuzzz.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till nova ♥

sommaren med göran tycker jag var sådär!

2010-02-08 @ 16:49:10
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0