älskade barn

Bilder sen imorse



Kommentarer
Postat av: madde

vad duktig hon är i gåstolen:) Vi har en hemma som bara står:) Har bara testat den nån gång:) Är så himlans rädd för ryggen doms? Och just de att läkarna inte längre rek gåstol? jag bruka ALLTID gå på min egen känsla! Och bruka inte lyssna så mkt på andra! ( eller till en viss del tycker jag man ska lyssna IBLAND)

Men just gåstolen, vet inte varför jag är så känslig för den:) Tror jag ska testa imorn å se vad ella tycker om den:) Hon älskar ju att va på golvet, men numera börjar hon lessna lite, kan lixom leka en stund sen blir hon så uttråkad:)

2010-01-04 @ 00:15:27
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0