äntligen

har ja fått i Yrla mat, när vi kom hem fick ja i henne en halv stor burk med köttfärsås å spagetti. innan de hade hon INTE ätit NÅTT förutom 3 skedar päronpure å 20 ml välling :S
Men nu vahon nog så hungrig så hon bara åt för de.
Tur hon åt lite nu  ialfall så ja slipper bli så himla orolig, ger de sej inte så får ja ringa bvc på måndag å höra hur ja ska göra.

Nu ligger min lilla tjej i babygymmet iallafall, de har blivit populärt nu igen vilket ja tycker är roligt, för de va fan snordyrt, 800kr så de tycker ja ska användas väl hahaha.

Har handlat en del barnmat idag, å nattvälling 30 L sen en doseringsdosa som man häller vällingspulver i så är de bara å tömma den i flaskan sen om man e ute :) smidigt tycker ja. lr om hon ska till mamma så slipper man släpa med sej hela kartongen. sen vart de nappar, en haklapp som man kan dra över armarna, å sen 2 lila badvalar att leka med i badkaret. men tror inte Yrla kommer leka med dom utan mäst jag ;)

Yrla vart ust jätte trött så la henne i hennes säng å hon somnade på direkten :) skönt de, hoppas hon kan äta lite gröt sen när hon vaknar igen :) lr sån där ny yougurt ja köpte! ser ut som sånna där fruktbägare fast står att de är frukt och ypugurt i. ahh ni ser va ja menar på bilden nedan

Kommentarer
Postat av: madde

ja ring BVC på måndag tycker jag!! slipper du ora dig också! man blir ju det när dom inte äter :(



jag har ochså köpt en hacklapp med armar..har man bara en vanlig..ja då lyckas det komma på armar ändå:D



vällingdoserare har jag med! jättesmidigt!! köpte den då ella åt nattetid! då kunde jag göra maten medans jag sov!! haha vatten i termos och vällingdoserare..tog typ 20sek sen somna jag om:D



vad är de för bamse grej? Tandkräm? MÅSTE köpa de men glömmer hela tiden! men jag undra om man kan köpa de på tex vanlig ICA eller om de måste vara från apoteket????

har inte börjat borsta dom även fasst hon har 2st..hehe så måste börja nu !:)

2010-01-16 @ 16:53:27
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0