bra frukost :D

Yrla åt nästan en hel portion gröt till frukost kl 9 :D är så glad för de, hon värkar vara på bättringsvägen :)

men igår natt så spydde hon värsta kaskad spyan över hela mej å sej å min säng. så de va ju bara å ställa sej å byta alla lakan sent :( de va drygt ja va grymt trött. hon vaknade ju å ville ha lite ersätning fick i henne ca 50 sen kom ju typ allt hon ätit upp igen :( men sen fick ja i henne ca 100 efter de å sen somnade hon när ja hade bytt lakan.

Idag ska vi inte göra nånting, ja måste få bli frisk innan vi ger oss ut på äventyr. halsen min är grymt tjock å ja e så tept i näsan att inte ens nässpray hjälper :( men ja är feberfri ialfall :)

men ja ska göra en äppelkaka ala LCHF sen ieftermiddag som ja ska mumsa i mej, ska bara komma på ett recept först *S*

på återseende

Kommentarer
Postat av: Gravid Tvåbarns Mamma, blev våldtagen & slagen.

MEN FY! Vad säger du??? :( VIll du berätta om vad som hänt eller så?

2010-01-21 @ 10:00:16
URL: http://precioso.se
Postat av: madde

JIPPY!!!! vad skönt att hon äter!!! du en fråga!! jag ska beställa pyjsamas till ella från ellos men ver ej om jag ska ta 74 eller 80??? varför tog du 80?? kan hon ha det nu??:D

tog du med fötter??

kram på er

2010-01-21 @ 11:06:01
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Gravid Tvåbarns Mamma, blev våldtagen & slagen.

Okej, men fy stackare!!! Skönt du kagt det bakom dej!!! INte många som kan det.



Jag tog bort kommentaren! :)

2010-01-21 @ 11:16:40
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0