Fredag

redam Fredag, vart tog veckan vägen?
Yrla Åt nästan en hel portion gröt till frukost kl 9, å lite tropisk frukt puré :) Duktig tjej :)
sen drack hon ca 10 ml vatten :)

hoppas att de med vällingen vänder snart igen bara :) igår kväll åt hon kl 17 sen somnade hon kl 20.30 å ratade både välling å ersätning men hon sov hela natten ändå. så hon kanske inte va hungrig?! lr wså kanske hon va för trött för att äta?! konstigt de där.

nu kommer snart Irene så ska vi fika å snacka skit! ha de gött

Kommentarer
Postat av: malin - mamma till nova ♥

ja det var från online butiken :)

mår Yrla bättre?

2010-01-22 @ 10:12:20
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: madde

ja jag försöker alltid få i ella gröt lite innan läggdax...men vissa dagar går det INTE! hon är då för trött...gnuggar bara ögonen så hon får gröt i hela ansiktet! då försöker jag med flaskan i hennes säng!!hon kan dricka lite men gnuggar ögonen hela tiden..så då stoppar jag bara in nappen och så somnar hon:)

jaaa jag tror hon kommer börja med vällingen snarrt igen eftersom hon ätit den förut!:)

kram på er

2010-01-22 @ 14:23:53
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0