helt sanslöst

asså seriöst är ja shopoman? ja å malin gick igenom min garderob nu å kastade de som va aldeles förstor för mej osv, å när vi då hade kastat MASSOR hade ja ändå 12 PAR leggins och 15 par tunna långärmade dom andra orkade ja inte räkna, har nog säkert en 20 olika linnen, de läre ju va ett substitut för att ja slutat röka å snusa. för när ja slutade med de (dagen då ja plussade) så började ja handla hmmm. Yrlas byro är oxå rensad. ungen har ju hur mycket kläder som hälst, bara de att ja inte sätt de för de har vart utspritt över allt. vi la ALLA kläder ja hade å lite av Yrlas i min säng förut, de begravde Yrla hmmm. tog faktiskt kort så ska visa sen. nu är de inga kläder i sängen då vi rensat å vikt fint å lagt de i min byrå. men ni får inte se kortet förens ikväll för ja har inget batteri i kameran så den laddas. lr så dyker de upp bilder imorgon. Yrla sover så ja ska passa på å vila mej lite!

Kommentarer
Postat av: madde

haha jag med..men när jag skriver ! menar jag inte det som att vara arg..jag bara gör det:D men tydligen var det en läsare som tog det som att jag va arg då:D hehe jag är typ aldrig arg:D

2010-01-27 @ 16:58:46
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0