jobbigaste natten på länge

idag är man inte direkt pigg. Yrla vaknade förs runt kl 22 igår hade sovit ca 2 timmar av ett illvrål å gallskrek i säkert 20 min, inget hjälpte bara babygymmet =/ så hon fick ligga där. runt kl 00 la ja henne igen å hon somnade, kl 01.30 vakna hon å gallskrek igen fast de va som om hon inte va ricktigt vaken, inte förens ja tände qalla lampor så vart hon tyst. då försökte ja ge henne lite välling men de ville hon inte ha. kl 3 somnade vi om båda två. kl 4 samma visa igen. å så höll de på till kl 6 imorse då vi somnade å vaknade kl 9.30

hon matvägrar, fick i henne 3 skedar päronpure inget annat. vällingen ratar hon direkt, gröten öppna hon inte ens munnen för.
ja är svin trött men måste ta bussen till citygross å handla barnmat då ja knappt har nått hemma. så bara å hälla i sej kaffe å försöka se glad ut hahaha

Kommentarer
Postat av: madde

du en fråga!!! ella äter ju samma gröt som yrla! och jag funderar på om jag blandar hennes gröt för hårt! därför hon blir lite seg i magen!!



alltså hur hård/lös ska gröten vara! Alltså jag har blandat den ganska hård..annars blir den så rinnig:S

2010-01-16 @ 11:18:09
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: madde

ok! jag bruka lixom inte gå efter måtten...utan blandar tills jag tycker den ser bra ut!

men får nog gå efter måtten nästa gång då!:D



oj nu ska vi se om jag kan visa dig!!!



när du loggat in på bloggen så går du till MITT KONTO ( som står längst upp) sen på INSTÄLLNINGAR, sen kommer det upp en sida där ditt namn står, och även vilket land du bor i

och där ska det finnas att du kan fylla i ditt mobilnummer¨

¨då fyller du i 467.....

och sparar inställningarna



sen gör en testomgång!!!

början av mmset ska du skriva BLOGG innan du skriver resten av ditt meddelande.sen skickar du det till 71370



testa det! och återkom om hur det går :)

2010-01-16 @ 11:44:08
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Kicki

Härlig natt hörru =D... Dexter har haft ett par nätter här med... Nu har i o för sig legat i 39 graders feber i två dar =(... tror att det är gaddar på G!... När fick Yrla sin första?? Kram

2010-01-16 @ 19:48:05
URL: http://litenkicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0