längtar

tills imorgon. hoppas ja somnar tidigt idag :D vill så gärna klippa mej å färga mitt hår weehu. hoppas de blir snyggt å att ja blir nöjd!!!

Yrla sover hon somnade runt kl 20. hoppas hon sover för natten nu. Idag har hon som sagt ätit bra, hon åt bra med gröt nu på kvällen å sen 160 ml nattvälling.
Kanske beror på att den andra tanden kommit fram nu!? hoppas på de så hon kan äta igen för inge kul när hon e så där super grinig å kinkig å vägrar äta. vill ju ha min glada älskling :) missförstå mej inte ja älskar henne även om hon är grinig å kinkig men kan bli lite jobbigt i längden då INGET duger.
Men idag har hon som sagt vart en ängel. å helt otroligt att man fick damsuga oxå!

Nej nu ska ja glo lite på FaceBook sen kolla msn å snacka lite där sen ska ja glo på tv, är the brakeup (stavas!?) ikväll på kanal 3 tror ja?! kl 21. den filmen är bra tycker ja :)
här kommer lite kort när lillfisan äter







Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till William

Okej, tack för ditt svar :) Jo det ska man kunna göra. Gå in på bloglovin och sök på min blogg där (elinkratz.blogg.se) och sen väljer du ju "följ bloggen" :)

2010-01-07 @ 22:26:34
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Cecca

Näe, vi ska inte göra några fler tester. Dom (läkarna) anser att eftersom dom inte var gluten så är dom frisk och då kommer dom inte göra några fler tester. :/ Men det känns ju som att mina flickor har blivit bättre, så jag håller tummarna att det inte kommer tillbaka! Jo om du går in och ska skriva en kommentar till mig så finns det en till höger, annars går du in på bloglovin och sök på Cecca, den översta bloggen som kommer upp är min :) Kram!

2010-01-08 @ 08:40:15
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: madde

Vet du! Man får kalla sit barn jobbigt!!!!:) det kan ärligt va SKITJOBBIGT ibland!!! Och man kan ha knäppa tankar! men det säger dom ju att normala människor har!

Dom som säger att de är en dans på rosor hela tiden kan slänga sig i väggen!:)

ändå är och har ella alltid vart snäll, nu dock är hon jobbig, men som jag skrev tror jag de är en fas baara!

bara för att man kan tycka de är ett "helvete" ibland! Så älskar vi våra barn lika mycket!!:)

skillnaden är att många inte vågar säga det ;)

man läser ju bloggar där de är sååååå puttinutti HELA TIDEN!!!!! :) haha, och så är det inte!:)

och de är även dumt att visa det så, då många jag anser alldles för unga skaffar barn, för dom tror de är sååå lätt hela tiden:) men sen blir de inte som dom förväntat sig:)



Men vi älskar våra tjejor mest av allt ändå:) Sådeså!:)

hoppas du blir nöjd med håret idag!

kram på er!

2010-01-08 @ 10:42:09
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Diana

kram på dej!!

håller med i att man verkligen får säga att det ÄR skitjobbigt emellanåt!! det betyder inte att man älskar sitt/sina barn mindre..



o nej! det kan inte vara pluttinuttit hela tiden!!



visst strider jag med mina kidz oxå o DE kan båda vara urjobbiga emellanåt, men jag älskar dem båda två massor ändå!!



måååååånga kramar!!!

du är superstrong Sara!! <3 <3 <3

2010-01-08 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0