precis hemkommna

vi gick bra långt å sen så gick ja på ica nere på stan å köpte mina älskade feferoni å sen turkisk yougurt hade tänkt å testa å ge Yrla de samt att ja behöver de till mina smootis :D Yrla va vrålhungrig när vi kom hem så hon åt upp en HEL STOR burk lasagne. kansk eäntligen att hon vill börja äta igen? lr så va de som sagt bara att hon va hungrig.
vi tog ju även en fixa på mc donalds för vi va stelfrusna efter promenaden. dom andra åt hamburgare ja drack en kaffe! inge fusk för min del! har ju slagit vad med självaste mr hetaste karn som har gått i ett par skor! ja kallar han de! men snart ska ja laga mat till mej själv! blir bara nå ängelt. kotlet med svampstuvning!

ska lägg aut några kport sen från mcdonalds! kund eju inte ta kort ute då hade fingrarna frusit sönder!

Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg du har! kolla gärna in på min blogg också:)

2010-01-11 @ 20:56:23
URL: http://godisboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0