snöstorm

jahop ja som hade hoppats på vår kan ju gå å lägga mej nån stans i ide igen då.
här är de snöstorm, de suger verkligen, suuuuuck. fast om de skulle va nån dag de skulle va de så är de ju idag, för idag ska de bara städas å plockas osv, för idag får ja sparvbesök! å mer än de säger ja inte!

Yrla vaknade kl 7, varför är mina sovmorgonar borta?? hon fick 150 ml havre välling kl 7.30 sen somna ja om i ca 30 min men vakna av att yrla böka runt så dant i hennes säng å hittar henne med armar å ben utanför spjälorna hmmm.
sen har hon nyss klämt i sej nästan en hel portion gröt :D hon e duktig hon min älskling!
Nu ligger hon å biter på sin snuttefilt kaninen.

Igår natt så kom ju ja på den lysande ideen att beställa saker till hemmet. så ja bestälde ett väggord där de står kärlek som ska upp över min och yrlas säng. sen en elefant fotälj till Yrla, sen ÄNTLIGEN en taklampa till vardagsrumet :D nu kanske de slipper bli så mörkt :) sen värmeljus :) mer orkade jqa inte kolla igenom igår. men Yrlas fotälj va ju svin söt! perfekt för henne att ha på kvällarna eftersom hon inte vill sitta i babysittern :)
sen ska hon ju även få en zaccosäck den dagen jahar råd med de :P

jahaja vart inte lite babbel här inte.

nu står mitt älskade morgon kaffe å puttrar i bryggaren å de doftar gudomligt! till frukost blir de hallon å yougurt som vanligt orkar inte göra smoootie. måste duscha oxå, hmmm rätt mycket att göra idag. bäst ja sätter igång! vi hörs

Kommentarer
Postat av: madde

hehe! JA hon sitter HELA tiden! Hon tippar inte ens längre! bara om hon själv vill lägga sig ner :)

2010-01-27 @ 10:57:35
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: madde

ja man bli såå stolt!!! ella försöker ta sig fram..eller hon tar sig fram..men ålar,och det går sakta! Så jag hoppas för hennes skulle att hon börjar krypa snart, OM hon ens gör det då de finns dom som hoppar över det!:)

2010-01-27 @ 12:01:44
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Elefant fotölj från jotex eller. Köpte nämligen två där till Nadja för ett tag Sen kram!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0