Torsdag

va fort de går alltså, är ju redan helg imorgon igen :O
Inatt sov Yrla hela natten igen så skönt. så idag är ja utvilad!
Hon va glad när hon vaknade imorse å babblade på som vanligt.
hon matvägrade imorse med. men fick i henne ca 5 skedar gröt :(
ska försöka å ge henne lite välling igen sen, gick inte när ja försökte efter gröten!

ja sitter å dricker mitt kaffe. Yrla ligger i babygymmet å "leker" hon sliter i djuren å skäller på dom.
Idag ska vi ut på lång promenad :D först ska vi till sjukhuset å hämta min medicin, den veckan att hämta nu. sen ska vi trava runt hela vilbergen :) sen ska vi handla lite LCHF grejjer i afären som börjar ta slut. som grädde å keso å ägg.
Sen ska ja nog tvätta lite å mysa med min fina dotter. Ihelgen blir de nog att åka till Sörping å träffa polare, å hälsa på mamma å Jögga å lillebror. men vi får se :)

Yrla har ju äntligen börjat att ta napparna ja bestälde från namnnappen förra gången, hon tykte dom va förstora för ett tag sen men nu går dom bra så då va ja bara tvungen att beställa igen :D Undrar om ja ska ta mej ner på stan, kanske ringa en vän å fika? aja mycket nu i mitt lilla huvud, nu först blir de att slurpa kaffet, sen försöka få lillskrutt att sova en timma sen mellis sen ut på rpomenaden! ha de gött så länge


Kommentarer
Postat av: Emelie

Absolut, dock har jag lite mycket innan onsdag, men vi kan ju höras nästa vecka om de =)

2010-01-14 @ 10:58:54
Postat av: Malin Viklund

Hej! Roligt att du läser min blogg, det får du gärna fortsätta med :) Bara roligt!



Jag tycker det är snyggt med stora, FASTA bröst! :)

Sexigt med silikon och jag vill inte ha förstora. C- D kupa vill jag ha och det blir nog bra.

2010-01-14 @ 11:20:42
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0