dåligt med bloggande

ja vet men har inte haft tid, har vart på danstävling hela dagen/eftermiddagen å kollat på min kusin som dansat bugg. hon vart 3a :) duktig e hon. sen har martin röjt här hemma så nu har Yrla ett eget rum bara att de ska göras i årdning å så. ja själv har så fruktansvärt ont i min kropp så ja kan knappt röra mej å mitt högra smalben värker så ja nästan gråter, så nu sk aja få masage så kanske ryggen hålle rimorgon.
Imorgon är de begravning så blir nog inget bloggande samt att vi ska fortsätta röja här hemma. M har tagit ledigt från jobbet för att ja ska på begravning, han e för underbar!
Älskar dej Martin du och Yrla gör mej hel, ni är mitt allt ♥
ha de bäst folket

Kommentarer
Postat av: Emelie Rosendahl

Hej gumman, köpte stolarna på den där sidan vi pratade om! Vi hade en del kontakt med dem innan och dom verkade seriösa..och har även nu fått mail om att stolarna snart är här så vi kan hämta dem =) Dock verkar dom inte ha så många kvar så skynda att köpa! Tänker på dig idag! kramar

2010-03-29 @ 10:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0