FREEEEEEEEDAG

ja bara älskar Fredagar, för då vet ja att på lördag morgon behöver inte M gå till jobbet haha lr ja oftast inte iallafall. vill passa på att njuta nu för i sommar får man inte se han.

Yrla slog upp sina blå kl 5.30 gräääjt lixom =/ en dö trött mamma å en dötrött M suckade, M gick upp å gjorde välling ( e han inte fantastisk?) å gjorde välling. ja matade å sen fick den unga damen lägga sej i sin säng igen, å vi hoppades att hon skulle somna om, men ikke sa nicke, så kl 5.50 va de ja å fröken som gick upp å duka fram frukost till mej å herrn i huset. vart värsta brakfrukosten :D
kokt ägg å Te å massa knäcke bröd MUMS!

Nu har M precis farit iväg till jobbet å ja hörde precis att ja fick ett sms, är nog de dagliga men ack så underbara ja älskar dej å saknar dej redan sms:et :D

ikväll ska vi till Sörpat då vi faktiskt vart bjuda på en inflyttningsfest, så mor min ska passa Yrla å ja passa M ;)
Sen lördag blir de Moster + kusin å även söndag! så kommer bli dåligt med bloggande nu ett tag! men hörs

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: 1,5 vecka, haha! Shiiit! Jag tror att suget kommer finnas kvar iaf haha :) Jag är en riktig godisråtta, eller nej choklad och kakor råtta :D Fast under graviditeten så kunde jag verkligen itne äta sånt, uch vad äckligt det var haha :D Då åt jag frukt och knäckebröd som gott gott typ :P

2010-03-26 @ 08:30:30
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0