Onsdag

jösses snart helg igen, vart tar tiden vägen?
ja tycker de kan bli helg nu, för då kommer min moster och kusin hit från hälsingland :D ska bli kul.
min kusin ska tävla idans här nere :)
Helgen kommer med andra ord bli lugn för mej medans mannen i huset ska på fest å leka av sej lite mohahah
va nån som fylde år så han skulle iväg å dricka öl :) kul för honom!
på söndagkväll ska vi äntligen ta å flytta ut sängen till vardagsrummet så Yrla får sitt rum, för nu e hon frisk lillasnuttan! skönt som bara den tycker ja!
sen ska vi skriva inköpslista till Yrlas rum! kommer bli så bra de här, ja känner de på mej :D va fint de kommer bli här hos oss sen :)
nu ska ja fixa fruksot åt oss båda två. fast ska väcka yrla först, hon vaknade kl 6 å fick välling av mej sen somnade hon om så hon sover än. ja fick med andra ord sovmorgon idag så skönt!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det kallar jag sovmorgon!! jag fick gå upp kvart i fem. Det var inget roligt! Men så e det varje morgon känss det som. Rekordet har varit kvart över sex tror jag. Han somna inte om förrän halv sju heller... så ja... sovmorgon får man nog vänta med tills han kommer upp i tonåren skulle jag tro =(. Skönt att höra att Yrla blivit frisk. Kramar Kicki

2010-03-24 @ 10:30:15
URL: http://litenkicki.blogspot.com
Postat av: micaela-mamma till Måns

jag förstår det.. säg till när du orkar ses, så får vi komma ner och ta en fika....



kram

2010-03-24 @ 11:44:00
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0