Underbara Lördag

ja säger de alltså ja har verkligen världens finaste man. Idag fick ja sovmorgon till 9.45 han tog yrla när hon vaknade gav välling bytte blöja osv å gick upp å kolla film med henne å lekte så ja fick sova :) underbar lr vad? Han tyckte ja behövde få sova lite för ja har sovit så sjukt dåligt på sistonde med allt skit som händer.
Ja har precis dragit på bryggaren så de doftar juvligt i lägenheten. mina 2 älsklingar sover nu, så söta är dom.
ja är så där as nervös idag för ja ska träffa martins föräldrar för första ggn!
tur man har med ser Yrla för hon charmar ju dom flästa ;)
nä men seriöst så är ja skit nervös!
Träffa svärföräldrarna första ggn är ju alltid nervöst lr va säger ni? va ni nervösa första ggn ni träffade era?

sen när vi vart där å kört dom till kalaset som dom ska till så ska vi ner till Gusum för att hälsa på Madde å Mellan, va länge sen man såg dom. så de ska bli himla skoj :) nej nu ska ja ta mej en kopp kaffe :)
önska mej lycka till idag :) puss

Kommentarer
Postat av: Myzan

heeej gumman!! vill bara tala om hur stolt jag är över dej och hur glad jag är för att du har hittat martin! han verkar så himla bra för dej å yrlisen! älskar er över allt annat!!! ni ä mina små <3:e gull ju! saknar er svinmycket.. vill bara att du ska veta att jag alltid finns här för er! såg bilden me er två ni ä så söta tillsammans.. faaaaan va smal du har blivit! blir helt till mej! lycka till å träffa martins föräldrar :) går säkert jättebra gumman! PUSS

2010-03-13 @ 11:02:11
URL: http://metrobloggen.se/immyzan
Postat av: Carro - mamma till Noel

Ååh tack.. blev faktiskt riktigt nöjd, skönt att äntligen fått till sovrummet lite, kanske man kan få lite ro om kvällen : )

2010-03-13 @ 14:26:22
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Charlotte

O tänk om min karl kunde va så snäll, men sån tur har man inte fast Nadja sover ju till 9 iallfall varje dag så inte så farligt.

Postat av: micaela-mamma till Måns

vad härligt med soc morogn =)

inte ofta man får det nu för tiden =) haha..



ÅÅ det komma gå kanon ikväll ska du se.. ger dig ett Lycka till =)



kram

2010-03-13 @ 16:14:21
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0