Tradera

vunnen aktion oberall i st 92
Pris 42 kr
frakt 49
=91 kr

Kommentarer
Postat av: sandra

åhh gud vilken fin overoll.. nu blir gudmors älskling som en liten prinsessa.. den absolut finaste ungen i hela världen.. älskade barn <3 tur att mamma köpt en overall till dej nu stumpan så du slipper gå ut i blöjan nu i - 10 grader :D jag är ironisk nu då till alla puckon som inte fattar de då liksom..

2010-11-25 @ 22:03:40
Postat av: Sandra & Novalie

Moget Sandra! Jag har aldrig påstått att hon har gått gått i blöja i 10 minus grader, så lägg ner för fan. och nej jag tar inte åt mig, jag vet att det är mig du vill kasta skit på bara för att jag skrev med Sara på facebook.. Tog Sara illa upp så kan hon komma och prata med mig själv. Väx upp förfan!

2010-11-25 @ 22:10:53
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha jag undrar att vem som bör växa upp lite ja :p klagar å gnäller på i stort sett allt.. jag växte upp för många år sen ja :D alltid vart lite mognare å lite bättre än alla andra :)

2010-11-25 @ 22:18:21
Postat av: Anonym

moget att använda en annans blogg till att diskutera små tjafs.. dagisnivå på er hela bunten.. du den första Sandra som skrev, du lär inte ha barn

2010-11-27 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0