sjuka e vi båda två

ska vi aldrig få bli friska? Yrla e så roslig i halsen å hostig så vi fick ju ge henne ventolin idag, hon vill inte äta bara dricka välling så de är har vart Yrlas mat idag. Hon bara hostar å hostar. jag har tappat min röst, har snuskig ont i halsen känns som ja sväljer ett rivgärna varje gång ja försöker svälja. gör as ont i mina öron å ja hostar å snorar.
Martin jobbar så inte får man nån hjälp lr avlastning. nu har ja även feber. gud vad roligt allt känns nu suck :(

aja Yrla leker lite nu fast hon e dålig å de är ju ett gott tecken, själv kan ja knappt tA mej upp ur soffan :( å ja hatar att va sjuk. doktorn sa att de här kan sitta i bra länge eftersom man e mer motaglig då man e gravid :S

Kommentarer
Postat av: Liten Kicki

Jisses... ska ni ALDRIG bli friska? Känns som ni e sjuka hela tiden typ. Själv har i och för sig min hals börjat svullna igen och förra veckan hade Dexter värsta hostan.... Det är höst va? Det måste vara det. Krya på Er gumman!

2010-10-18 @ 20:14:49
URL: http://litenkicki.blogspot.com
Postat av: Natalina

det verkar inte som man får bli frisk i denna värld

2010-10-18 @ 21:30:40
URL: http://www.natalina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0