1 september

Nu e hösten här :) ja tycker bara om hösten i början då alla fina färger kommer sen avskyr ja den, blir deppig av mörkret osv men nu har ja en känsla av att de kommer bli världens bästa höst :) Martin kommer va hemma mer å de kommer bli mys med tända ljus med mina två älsklingar samt känna bebis röra sej i magen :)
den här gången e ja ju inte själv :) så underbart!

Nu ska ja strax ringa och väcka min kära mor, vi ska träffas nere i centrum å gå lite på stan. ja ska handla lite vinter/höst saker till Yrla å de.

aja men nu ska ja käka klart min frulle! makrillsmacka å ett glas lättmjölk!

Kommentarer
Postat av: sara ;)

God morgon :) hoppas du får en underbar dag, jag ska iväg och träffa mina föräldrar idag jag med :)

2010-09-01 @ 09:10:47
Postat av: Natalina

hoppas du får kul idag syster! puss

2010-09-01 @ 10:00:58
URL: http://natalina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0