dålig uppdatering

ja vet, har haft sjukt mycket att göra idag, först va de ju folk här, min farfar och farmor å mamma å hennes kille å min lillebror, ja fyller ju år på måndag så ja firades!

mamma har ju redan gett mej min present trodde ja, å de va ju min klippning och färgning, men vet ni vad :D ja fick min ÄLSKADE jetsett klocka ja har velat ha så mycket :) är så glad :) skit snygg rosa med massa bling!

sen fick ja pengar av min farfar å farmor å Yrla fick med de i efterskot. hennes pengar åker in på banken å mina åkte vi å köpte eett WII för :D fick 2 spel med å sen köpte WII fit plus oxå med en sån där balas bräda :D
så nu har vi mycket att göra här hemma när de blir regn å rusk :)

Idag lagade även martin maten, vart lövbiff potatisklyftor bea sås å stekta färska champinjoner å grekisksallad. ja gjorde vinigreten till salladen då ja e bäst på de ;)

har tagit lite kort på tårtan å på vårat mys med tända ljus till middagen men de får ni se imorgon då ja e sjukt trött å bara vill krypa ner bredvid min älskade å mysa för imorgon kommer Martins sida å ska fira mej :) å Sara och hennes dotter Oliwia kommer oxå :)

jag är så sjukt lycklig över allt ja har, en underbar familj en underbar vacker å helt tok mysig dotter (min värld) en till underbar unge på väg med världens bästa man <3 å hans familj e oxå underbar :) man kan nog inte va lyckligare än ja är nu :)

sov gott mina läsare å ha en underbar lördag de som återstår å en underbar natt, det vet ja att ja ska ha :) för ja kommer få sova på min älskades arm medans han håller om magen på mej :) (han vet nog inte om de men han gör de varje natt )

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lillebror bf 24 november

tackar tackar :D

2010-09-04 @ 21:41:42
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lillebror bf 24 november

gud va kul :D ett stort grattos :)

lillebror var inte heller planerad men lika välkommen :) och nu är de bara 2 månade kvar :D wiiie!



jag ahr alltid pratat om att jag vill ha en feb-april bebis, men fick en november :P hahaha :D men men, tur att de egentligen inte splar nån roll för mig kanske bara för han när han fyller 18 ;D hahaha :D

2010-09-04 @ 21:47:00
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lillebror bf 24 november

hehe jag föstår :D ja precis, tur att dagis finns ;D men yrla kommer ändå vara ganska stor när lill*n kommer :)

2010-09-04 @ 21:59:07
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cecca

SV: Åh, har du? :D Har du inga bilder på dina tatueringar så man kan få se? :)

2010-09-05 @ 15:20:37
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0