hej igen

Nu e vi hemma! så underbart härligt!
Tack så jätte mycket för alla lycka till önskningar å att ni tänker på oss de värmer ska ni veta :)
Än så länge ser de bra ut för lilla Noel, värdena gick ner fort vilket va tur :) Vi ska tillbaka på fredag igen å ta nya prova å hoppas att dom inte stiger igen för då finns risken att han måste byta blod å de vill vi inte.

Nu ligger budda å sover i sin säng, Martin e å handlar å hämtar ut paket :) Yrla e på dagis å leker av sej.
Ja ska enbart sova å amma idag tills min stora fisfjärt kommer hem för Budda (Noel) bestämde sej för att vakna varje timme inatt å vela ha mat då han enbart ville små snutta.
Men ja förstår han hur kul är de att ligga i solariet 24/7 utan typ nån närhet från mamma. Fick ju enbart ta upp han då han skulle äta lr bytas på.

Märks så tydligen på han att han mår bättre nu, han e lite mer vaken så att säga. han slocknar inte direkt då man matat han osv. Man smälter ju då man tittar in i hans stooora ögon :)

Ja e iallafall as glad över att va hemma med hela min  familj, ja har saknat Yrla så de gör ont i mej. min fina prinsessa. gud va ja ska mysa med henne ikväll!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

gu så charmig bild =)

2011-04-06 @ 18:48:40
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Carro - mamma till Noel

Nej.. vet inte alls var det tagit vägen, det är en sida från en bakpärm, så den är ju inte bortslängd iaf. Har försökt att hitta ett liknade recept på internet, men alla recepten där är liknande ett surdegsbröd som tar två dagar att göra & sånt orkar vi inte med :P



Ska gå igenom lådan i köket (den med allt rat) ikväll, för jag blev själv sugen på att baka det igen! :)

2011-04-06 @ 19:46:57
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad mysigt med liten bebis. Jag blir helt till mig. Vad är det som gör att man måste byta blod om solning inte hjälper?

2011-04-06 @ 20:54:19
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0