sötnosar


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jo snart så, har ju Bf idag! Men verkar ju inte lovande att bebben vill komma nu iaf:P Men hoppas kan man ju:D

Njaaaa vi har lite förslag men inget som är bestämt än, vi får helt enkelt se vad det är för krabat när den tittar ut!



ajdå, förstår att du måste ha ont i ryggen då! På mig försökte dem lägga eda:n två ggr sist, men misslyckades! Sen hade dem inte tid så jag fick klara mig utan....hade med ont i ryggen efteråt.Den här gången är jag inställd p åatt helt klara mig utan från början....men sen vet man ju hur blödig man blir när man har så jädrans ont;P



Hoppas allt är bra med er!

2011-04-09 @ 15:16:15
URL: http://spyfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0